Hvorfor du bør endre livsstil før jul!

Du vet innerst inne at det er på tide å ta tak i helsa di, men alt strider imot. Du er deppa av å sitte isolert siden mars og du har kanskje allerede lagt på deg 10 kg. Du har slanket deg tusen ganger før og mislykktes. Du orker ikke tanken på å telle kalorier og veie mat. Du vil fortsette i den dårlige spiralen du er i, hvertfall til over jul. Utsetter det litt til bare. Jeg har vært der. Gud så mange ganger jeg har vært der. Fullt opp kroppen med sukker og fett i løpet av helga fordi jeg skal slanke meg fra mandag. Kanskje du til og med har vurdert ei lett løsning, som å ta gastric bypass, hvor de innsnevrer magesekken så det blir plass til mindre mat. Dette gjør igjen at du får problemer å ta opp næring og alt for lite mat i kroppen. Du raser ned i vekt, mange blir for tynne og du må operere bort all den løse huden. Vær så snill å stopp opp litt!

Denne vonde sirkelen du er i kan stoppes. Du trenger ikke bruke de neste to månedene på å fråtse i sukker og fett, julekaker og dritt. Jo mer sånt i kroppen gir deg en sur kropp som betyr smerter og økt risiko for sykdom. Det er påtide å ta tak i helsa di i dag! Jeg vet ikke med deg, men jeg føler meg alltid dårlig etter at jeg har hatt et usunt spisegilde. Får halsbrann og vondt i kroppen etterpå, kvalm og dårlig samvittighet. I tillegg er sukker mat til candidasopp som de fleste overvektige kropper har for mye av. Man får en ugunstig bakteriesammensetning i magen, og dette styrer immunforsvaret ditt. Tenk å kunne spise mat som er god for deg og kroppen din, og ikke minst psyken din? At du slipper alle de dårlige tankene etterpå?

Du bør ikke vente med å endre livsstil. For hver gang du spiser så bryter du enten ned kroppen din, eller du bygger den opp. Om du blir oppmerksom på hva som bryter ned og hva som bygger opp kan du hvertfall få orden på helsa di. Så kan du lære deg hva som tilfredstiller søtsuget ditt uten at du øker blodsukkeret. Et stabilt blodsukker gjør at du forbrenner fett, og minsker risikoen for diabetes 2 og andre livsstilsykdommer som slag og hjerteinfarkt. 70% av oss dør av livsstilsrelaterte sykdommer som hjerteinfarkt og slag, mange blir også blind eller må amputere bena sine.

Det er mer enn 500 000 nordmenn som har fått diabetes 2 i Norge og mange vet ikke at de har det. Diabetes 2 kan reverseres av riktig kosthold.


Jeg sitter nå med opplegget klart for deg. Hvordan du kan bli friskere uten å telle kalorier, karbohydrater eller veie mat. Jeg lærer deg hvordan du spiser søte ting uten sukker, og hvordan du kan bli kvitt søtsuget som du sliter med nå. Vanligvis tar det bare 3-4 dager. Høres ikke det fantastisk ut? At det som er så vanskelig å få til alene, kan gjøres på bare 3 dager?

Jeg lærer deg hvordan du velger ut gode matvarer slik at du får i deg rett sammensetning av byggeklosser. Hvordan du lager god og enkel mat. Hvordan du kan få mer energi og sove bedre. Når du spiser riktig mat så justerer hormonene seg i kroppen. Har du lavt stoffskifte så kan også det bli bedre. Jeg har selv gått 5 år på medisin tidligere, men er nå innenfor referanseverdiene pga sunn livsstil. Det fins så mange kilder på at de fleste sykdommer kan bli bedre av å endre kosthold. Nå forskes det masse på kreft, faste og ketogent kosthold. Er sukker mat til våre parasitter og kreftceller? Uten tvil. Vi mater det som er sykt i kroppen vår. Bare fordi vi ikke klarer kontrollere tankene og psyken. Vi lager unnskyldninger og vi tror at vi ikke klarer dette. Sukker skiller ut dopamin og er vårt belønningssystem. Vi føler oss bedre, og det senker stress. Problemet er bare at dette er kortvarig og tilfredstiller kun vår psyke, men gjør kroppen sykere. Jeg kan lære deg å tilfredstille belønningssystemet ditt uten at du spiser ting som gjør deg syk. Jeg skal lære deg hvordan du koser deg glugg ihjel, og føler at du ikke har gitt avkall på noe. Det fins mange måter å kose seg på. Man må bare skru over hjernen slik at du lærer deg å kose deg på en måte som gir deg velvære etterpå også, istedet for den dårlige følelsen.

Det er ikke noe som heter å mislykkes på mitt kurs. Det går ikke ann å mislykkes når du endrer livsstil. Du tar med deg alle de gode tingene du lærer, og jeg kjenner ikke et menneske som har gått på kurs hos meg som har byttet ut grovbrødet/knekkebrødet og gått tilbake til loffen. Om man tar et valg om å ha en skrotmat-dag som Berit Nordstrand sier det så fint, så fortsetter du med den gode livsstilen din neste dag. Man kan ikke ha skrotmat-dager hver dag og forvente å være frisk, ha energi og ha en normal vekt. Tro meg, dette har ikke vært lett for meg heller. Jeg har all erfaringen med å ha «spiseforstyrrelse light» etter matintoleranser og sykdom. Jeg har trøstespist og la på meg 32 kg etter en voldtekt. Jeg kan dette. Jeg vet også hvordan man kommer ut av og det og beholder en stabil vekt etterpå.

Du får mental coaching i kurset. Masse motivasjon. Digge oppskrifter. Skrotmat-dag. Treningstimer online. Matvideoer. Støttegruppe.

Gå inn på www.singelturer.no å bli med den herlige gjengen som er klar for kurs fra mandag. Du får 3 mnd kurs gratis, mot at du kjøper ernæringspakken som skal hjelpe deg over kneika første ukene. Den koster 1990,- og blir levert på døra di.

Altså folkens, KUN 1990,- for dette. Å du får produkter for denne prisen.

Om du likevel kjenner at du vil hoppe av kurset så har du ikke tapt noe. Vil du dukke opp 4 januar og prøve en gang til, så kan du det.

Tipper du også er mye hjemme og har tid å stelle og kokkelere litt.

Kan det finnes et bedre tidspunkt? Noensinne?

Jeg skal i neste blogginnlegg dele med dere hva jeg har brukt mitt coronaår til, med 100% nedstengt bedrift.


Trykk her: www.singelturer.no for mer info om kurset.

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *